5.4 C
İstanbul
Çarşamba, Mart 20, 2024

İletişim

Üniversite aşkım sonunda evliliğe dönüştü

Üniversite aşkım sonunda evliliğe dönüştü. İnsanın hayatında dönüm noktası olan evlilik benimde başıma geldi. Aslında evlilik biz gençler için biraz korku yaratan bir şey. Çünkü düğünü, balayı, nişanı, evi, iş-gücü derken bir hayli masraf oluyor. Fakat hayatımızda da bir kez evlendiğimiz için aslında hep en iyisini istiyoruz. Bunun yanında da uygun olmasını tercih ediyoruz. Eşim ve ben evlilik hazırlıklarına önceden başladık fakat son dakika değişiklikleri yaşanırken balayımızı planlayamadık. Yaz ayının yaklaşmasıyla da yer bulamamaktan korkuyorduk. Bende bunun için en kısa ve hızlı yol olan internetin başına oturdum ve aramaya koyuldum.

İnternetten gezinirken rastladığım balayı tatili sitesine girdim. Burada gözüme çarpan aslında her mevsime ve her bütçeye uygun balayı tatili seçeneklerinin olmasıydı. Ben ve eşimin tercihi Marmaris’ten yanaydı. Bizde o yüzden o civardaki otellere bakmaya başladık. www.balayitatili.com’un bize yarattığı avantaj her oteli tek tek aramaktansa hepsinin bir arada bulunması ve erken rezervasyon seçenekleriyle bütçemize uygun olmasıydı. Bu sitede birbirinden güzel oteller ve tatil seçenekleri birlikte verilmiş ve bizim bile düşünemeyeceğimiz tüm ayrıntılar düşünülmüş. Tasarım bakımından da hoşuma gitti diyebilirim çünkü aşkı yansıtan renkler ve tasarımlar kullanılmış.

Balayı tatili sitesinde gezinirken, Dora Beach Hotel dikkatimi çekti. Burası sımsıcak Marmaris’in ilk balayı oteliymiş. Özellikle deneyim bakımından iyi oldukları düşünüyordum. Yerimizi ayırttık. Muhteşem bir düğünle dünya evine girdik. Onca yorgunluğun üzerine kısa bir uçak yolculuğunun ardından otelimize vardık. Çok güzel bir şekilde karşılandık. Otelde ilk dikkatimi çeken herkesin çift olmasıydı. Odaya girdiğimizde gül yapraklı yatak ve balayı konseptli döşenmiş odası bizi mest etti. Sabah gelen muhteşem kahvaltı ise yeni güne dinlenmiş ve güzel başlamamızı sağladı. Sadece bize özel romantik akşam yemeği, şarapları, meyve tabakları, ithal içkileri, masmavi denizi ve içimizi ısıtan güneşiyle unutamayacağımız bir balayı geçirdik. Üstelik bunları uygun bir fiyata yaptık bunun için Balayitatili.com’u tüm çiftlere öneriyorum.