Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Top

10 Comments

Odessa Gece Hayatı

Geçen gün arkadaşlarla sohbet ediyoruz, yurt dışına çıksak biraz eğlensek, bizi yormasa yani böyle çok uzak olmasa ama fazla yakında olmasa, yurt dışına çıktığımızıda hissedebilsek derken aklıma biraz araştırmak geldi. Neyse bir iki gezindik derken arkadaşlardan biri Ukrayna Odessa’dan bahsetti.  Biz biraz araştırma yaptık sonra, gerek uzaklığı gerek soğukluğu ilgimizi çok fazla çekmedi. Gezinirken internette bir baktım Odessa gece hayatı falan yazıyor. Tıkladım birde baktım ki Odessa gece kulüpleri, gezilmesi gereken yerler diye bir kayıt.

Arkadaş o nedir ya, insanlar ruhlarına kadar eğleniyorlar sanki. Dedim hem yakın, hem sahilde bir yerlerde çokta soğuk olmaz bu yüzden, biz biraz daha araştırıp bakalım, gidelim. Bunları yazarken hala aklıma o sabah 6’ya kadar eğlenmelerimiz  gelmiyor değil ya neyse. Paylaştım bizim arkadaşlarla hemen tabii ki, olumlu baktılar  fazla pahalı olmayacağını düşündükleri için. Bazı arkadaşlar olumsuz baktı,  her gruptaki gibi ama  tez zamanda susturduk bizde, anlattık gel etme ,yapma sende gel diye, sonunda oda karar kıldı tatile bizimle Odessa’ya gelmeyi.

Daha sonra bütçe hesaplamalarını yaparken otellerin, çok pahalı olduğunu öğrendik. Ve forumlardaki oteller hakkında yapılan olumsuz yorumları görünce, biz çekingen kaldık. Daha sonra gene internetteyken forum sitelerinde Odessa’da daire kiralamanın  çok daha avantajlı olduğu yazıyordu. Sonra Odessa’da  daire kiralayalım dedik.  Birkaç firmayla görüştük ama dilimizi anlamadılar, Rusça konuşuyorlardı galiba.  Acaba indikten sonra evi nasıl bulacağız, nasıl gezeceğiz diye düşünürken, Gene internette gezinirken www.odessakiralikev.net adresini gördüm, rehberlik hizmetini ücretsiz veriyorlarmış, biz bunu görünce sevindik  tabi, ve 1+1 dairelerden 65$’a günlük 3 kişinin rahatlıkla kalabileceği merkeze yakın bir daire bulduk, önce inanamadık fiyatlara, sonra daireyi kiraladığımızda bizden bir kira bedeli sadece kaparo istediler ve uçuş bilgilerimizi aldılar.

Odessa’ya indik, ev kiralama yaptığımız bir firmadan arkadaş elinde bizim ismimiz yazan bir  kağıt ile bekliyordu, tanıştık evimize yerleştik her şey çok gidiyordu. Akşamına bize rehberlik yapan arkadaş ile Palladium gibi güzel gece kulüplerine gittik. Mükemmel bir başlangıçla tatile başladık. Bizim bir rehberimizin olması ve odessa’da daire kiralamamız bizim için çok iyi oldu, sonrasında arkadaş gibi olduk zaten, 5 gün süren tatilimiz mükemmel geçti. Odessa gece hayatı muhteşemdi gerçekten, şimdi ilk fırsatta gene gitmeyi düşünüyoruz.  Gitmek isteyenlere ise doğru kanalı kullanarak gitmelerini tavsiye ediyorum. Eğer güzel bir eviniz ve rehberiniz varsa her şey çok daha güzel oluyor. odessakiralikev.net e teşekkür ediyorum.

Yorumlar

1. Cenk Göğenoğlu

Gerçekten çok değişik bir eğlence anlayışları var, 24 yıldır istanbuldayım ne mekanlara gittim ama burada ki ortamı,kafayı başka bir yerde yakalayamadım.

2. Çağlar ÖZTÜRK

Tavsiyeniz için çok teşekkürler. Bende gitmek istiyorum odessaya tavsiyeleriniz çok yararlı oldu gerçekten çok yardımcı oldular bana .

3. mehmet

bende bir yaz odessa’ya gitmiştim gerçekten cok eğlenceli bir şehir muhteşem bir gece hayatı var, ama giderken tek hatam kız arkadaşımla gitmemdi :)

4. mustafa

Odessa’ya 2011 yaz tarihinde gitmiştim gerçekten cok güzel bir şehirdi. öncelikle kızları çok güzel :) ama sanmayın uçaktan iner inmez kızlar sizin boynunuza atlayacak :) Odessa gece hayatı için diyecek birşey yok zaten, arkadia bölgesindeki cluplar muhteşem eğlenceli oluyor. birçok şehre tatile gittim ama odessa tektir. bu konuda.

5. savas GUL

şu anda odessa eğlence sektörü müthiş burada günlük kiralık ev isteyen arkadaşlara her türlü yardımcı olabirim.

• Gökhan

Selam Savas .. biz agustosta 2 arkadaş odesaya gelmeyi düşünüyoruz . Nasıl bi yol izlememiz lazım ?

• cihan

savas kardesim biz eylul son haftasi gelmeyi planladik, ortam hala yazdan kalma gibimi yoksa sogukmu, ev kiralama isi icin 3 yatak odali ( 6 kisi) bir eve gerekitor merkezde

6. faruk

savas gül kardeşim ben nişanlımla ekim ayında odessaya gitmeyi planlıyoruz burdan bana ulaşırsan sevinirim fizgi30@hotmaail.com

7. metin

arkadaslar 22 temmuz 2014 de odesaya gidecegim tekim benimle gelmek isteyen arkadaslarin telini bekliyorum sevgiler adim metin 05442129515

8. enes

Savaş ben 9 -16 temmuz 2014 te orada olacagim benimle iletişime geçer misin.