Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Emrah Çalışkan 4 Comments

Facebook Arama Geçmişini Silmek

Facebook arama geçmişini silmek, evet yanlış duymadınız facebook’ta arattığınız herşey ama herşey görünüyor. Mesela kız arkadaşınızın neleri arattığını nelere baktığını merak ediyorsanız veya tam tersi erkek arkadaşınızın hangi profilleri, sayfaları arattığını merak ediyorsanız bu yöntemle öğrenebilirsiniz. Baştan belirtiyim asla ama asla ön yargılı davranmayın mutlaka sorun o kişiye mutlaka bir açıklaması vardır ulan bunu da buradan açıklıyoruz millet kavga edecek :D

Facebook Arama Geçmişi Önizleme;

facebook arama geçmişi

İşte bu sayfadan şimdiye kadar bu profil neler yapmış kimleri aratmış hangi sayfalara tıklamış hepsini görebiliyoruz. Peki facebook’ta bu sayfaya nereden gireceğiz. Şunuda belirtmek istiyorum bu yöntemle sadece şifresini bildiğimiz profillerin geçmişine bakabiliriz yani arkadaşlarımızın veya profilinde oturum açmadığımız kişilerin geçmişini göremeyiz !

Evet facebook geçmişini görmek istediğimiz profile giriş yapıyoruz..
Adımları aynen uygulayalım;

Profile giriş yaptıktan sonra > Hareketler Dökümü > Gönderiler ve Uygulamalar

Evet Gönderiler ve Uygulamara tıklıyoruz sonra;

facebook arama geçmişi silme

Bu işlemi yaptıktan sonra gelsin facebook geçmişi sonuçları… İşte bu kadar emeğe saygı olarak beğenme butonlarından beğenirseniz veya yorum yaparak düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim..

Profilinin geçmişine baktığınız kişiye Ön yargılı davranmayın !

 


Yorumlar

  1. melike

    iyimiş abi :)))

  2. dalgacı

    İyi ama arama kutusuna yazdığında hala çıkıyor aynı isimler

  3. RABİA KOYUNCU

    BU ARTIK YOK KULLANILMIYOR NEDEN

  4. capkın

    arkadaş hiç gizlimiz saklımız olmaısnmı yaa

Yorum Yap